Любими палитри

Остават броени дни до Коледа и вече всички трескаво се подготвят за този така обичан празник. Аз се замислих и като любител на козметиката - много бих се зарадвала да получа като подарък една хубава палитра. Инвестицията в една такава, поне за мен, не е никак малка.
Аз съм натрупала една скромна колекция, в която имам невероятни палитри. Имам такива, за които си мечтаех от много време, такива, за които не съм си и помисляла, че ще имам и такива, за които някои приятелки много ми мрънкат (Веси, за теб говоря! 💜). Таа, една такава палитра много би ме зарадвала, ако вече нямах тези. 
Днес ще обърна малко повече внимание на моите най- любими палитри.
Urdan becay палитри
И 4те палитри са много харесвани и коментирани. Не знам как не съм ги споменавала повече в блогчето, но това е съвсем друга тема. Тези палитри имат много посветени ревюта, грим- уроци и какво ли не. В моя пост ще поговоря за това какво точно харесвам в тях и защо ги предпочитам пред други, които имам в колекцията са, но няма да се спра много подробно на самите цветове.
Urdan becay палитри
Това беше първата ми по-скъпа палитра, с която се сдобих и която харесвам страшно много и чувствам като много специална. Опаковката е много изчистена, плоска, картонена, но се затваря хубаво.
Има 8 матови цвята и 8 брокатени, които лесно се разпрашват и като цяло - не са много като грамаж, което обяснява и дупките в тях. Разбира се, това е и една много обичана и използвана палитра, което също допринася.
Urdan becay палитри
Самите цветове са изключително красиви, носими и много пигментирани. Абсолютно "достатъчна" палитра, с която мога да си направя както ежедневен грим, така и вечерен.
Urdan becay палитри
Urdan becay палитри
Urdan becay палитри
Urdan becay палитри
Това е палитрата, която ме накара да се влюбя в цвят "Plum" и ми показа, че и синият цвят ми стои добре. Малко по- трудна за намиране, но мой изявен любимец.
Urdan becay палитри
Urban Decay - Naked Smoky*
Втората ми "по- фенси" палитра, първата ми на Urban Decay и то като ПР пратка. Отново палитра, с която имам специална връзка (само хората, които обичат козметиката ще ме разберат. Другите, които са решили, че само една луда може да има специална връзка с палитра - може да сте спокойни- малко съм си луда!).
Много по- масивна, пластмасова опаковка, която се затваря с магнит и отново е изключително стабилна. Към изработката нямам никаква забележки - много красива, изчистена опаковка, направена с внимание към детайла.
Urdan becay палитри
Тук имаме 8 блестящи цвята и 4 матови. Отново много пигментирани, има леко разпрашване, но тук брокатените цветове са малко по- плътни и по- мазни на усещане и съответно - още по- пигментирани.
Подредбата на цветовете е малко по- различна, защото по- тъмните цветове са в началото.
Тази палитра е с изключително пигментирани сенки, идеална за опушения ефект, за който е рекламирана.
Urdan becay палитри

Urdan becay палитри

Urdan becay палитри
По- подходяща за вечерни гримове, заради цветовата комбинация. Има случаи, в които цветовете от тази палитра са ми абсолютно достатъчни, но има случаи, в които използвам и други, главно заради матовите нюанси.
Urdan becay палитри
Urban Decay - Naked 3*
Палитрата, която отвсякъде ми крещи нежност. Палитрата, с най- много минуси в днешния пост, но пък с най- прекрасни цветове ( спрямо моите харесвания).
Опаковката е метална и се затваря плътно, но не с магнит.
Urdan becay палитри
Има 3 матови цвята и 9 брокатени. Изключително нежни, момичешки и носими цветове. Палитрата, с минимално разпрашване, но "по-твърди" сенки. Брокатените цветове не са толкова мазни, колкото при Smoky и не са чак толкова пигментирани. Аз най- често нанасям брокатените нюанси с пръст. С четка хващам много малко цвят и ми е значително по- трудно(говоря за по- глитърните цветове като Dust и Buzz).
Urdan becay палитриUrdan becay палитри
Urdan becay палитри
Матовите цветове са идеалните за мен и ми влизат в употреба при почти всеки грим. Самите цветове се допълват страхотно. Невероятен подбор, с който могат да се направят адски много визии и които са много лесни за комбиниране. Аз я намирам за абсолютно достаъчно, но не мога да обявя като "must- have", заради недостатъците си.
Urdan becay палитри
Urban Decay Heat*
Отново пластмасова, стабилна опаковка, която се затваря с магнит. Радвам се, че от UD са решили да се върнат към тези опаковки, защото са ми по- лесни за отваряне и затваряне. Изборът на оранжевата гама за опаковката ми допада най- малко, но пък е абсолютно подходящ за самата палитра. Само ме е яд, че са решили да махнат надписите от задната, странична част на опаковката.
Urdan becay палитри
Тук имаме 7 матови, 4 брокатени цвята и 1 със сатенен финиш. Същото невероятно качество, като при Smoky- много мазни цветове, страшно пигментирани и издръжливи.
Абсолютно достатъчна палитра, с невероятен подбор на цветове. Подходяща за много гримове, като винаги ме кара да експериментирам с цветовете.
Urdan becay палитри

Urdan becay палитри
Нея я обявявам като задължителна и не виждам кой не би я харесал???
Urdan becay палитри
Всички палитри на UD идват с двойни четки. Това са единствените подобни четки, които пазя и които всъщност много харесвам и използвам. Липсват от снимките, защото бяха малко мръсни. 👼 Палитрата на Lorac беше с мостра на базата им за сенки, вместо четка.

Надявам се да съм била полезна и ще се радвам, ако ми споделите коя палитра бихте (си) подарили или вече имате?

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Youtube | Bloglovin
*Продуктите на Urban Decay ми бяха предоставени за проба от PR на марката,но мнението ми и снимките са лично мои и не са повлияни от това* 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required